Profil Zadavatele - Obec Dobrá

velikost písma A A A

ID profilu zadavatele: 224382
Název profilu zadavatele: Obec Dobrá (http://www.dobra.cz)
profilu zadavatele: 00296589
« Zpět na vypsané VZ

Administrace a řízení projektu: Modernizace regionální infrastruktury v obci Dobrá - úsek č. 3 a č.

Základní informace

  • Identifikátor zakázky
    P12V00000005
  • Druh VZ
    Služby
  • Stav řízení
    ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
  • Specifikace zadávacího řízení
    zakázka malého rozsahu
  • Předmět
    a) Zajištění zadávacího řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na dopracování projektové dokumentace pro stavební povolení, inženýring spojený se získáním stavebního povolení,výkon autorského dozoru při realizaci projektu.
    b) Zajištění zadávacího řízení na zhotovitele stavebních prací projektu.
    c) Zajištění zadávacího řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na výkon technického dozoru a výkon BOZP při realizaci projektu.
    d) Zpracování žádosti o spolufinancování projektu z možných dotačních prostředků (ROP Moravkoslezsko apod.). Výkon poradenské činnosti při realizaci projektu - kontrola činnosti TDI, zhotovitele, BOZP ve vztahu k poskytovateli dotace a podůrná činnost pro rozhodování zadavatele. Pravidelná účast na kontrolních dnech projektu. Předpokládané hodinové plnění je 200 hodin. Jednotlivé hodiny budou čerpány na základě pokynu zadavatele.
  • Předpokládaná hodnota
    580 000,00 Kč bez DPH
  • Datum uveřejnění
    2.5.2013 13:27:55
  • Poslední změna
    21.9.2015 10:25:11, Obec Dobrá
  • Lhůta pro podání nabídek
    27.12.2012 12:00:00
  • Kontaktní osoba
    ing. Jiří Carbol, tel: +420 558412300, tel2: +420 558412311, starosta@dobra.cz

Dokumenty

Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)

  • smlouva.PDF (pdf, 4.47 MB)
    http://dobra.ovanet.cz/files/cb38f07f89ddbeb/51824f6fb34e7smlouva.PDF
    uveřejněno 2.5.2013 13:35:11 uživatelem Obec Dobrá